ROVANIEMEN TEATTERI HAKEE MARKKINOINTIVIESTINNÄN OSAAJAA

Rovaniemen Teatteri – Lapin Alueteatteri etsii markkinointiviestinnän osaajaa määräaikaiseen työsuhteeseen ajalle 29.10.2018–31.12.2019.

Rovaniemen Teatteri on Suomen pohjoisin ammattiteatteri, jonka erikoisalana ovat lappilaisten taiteilijoiden teokset ja pohjoiset aiheet. Teatteri tuottaa vuosittain seitsemän ensi-iltaa, joista on yhteensä lähes 300 esityskertaa kolmella kotinäyttämöllä Lappia-talossa ja Lapin kiertueella. Näytösten lisäksi teatteri tuottaa yleisötyötä ja koulutuspalveluita sekä järjestää noin sata erilaista tapahtumaa perhejuhlista kansainvälisiin konferensseihin asti. Rovaniemen Teatterissa käy vuosittain reilut 50.000 vierasta.

Markkinointiviestinnän osaajana:

- määrittelet markkinointiviestinnän strategian huomioiden budjetin
- koordinoit ja toteutat markkinointiviestintää
- huolehdit teatterin ja sen palveluiden brändistä
- toteutat kolmen tason ideoita: konsepti-ideoita, kampanjaideoita ja mainosideoita
- luot teatterista ja sen palveluista tarinoita, joissa yleisö haluaa olla mukana
- vastaat mainostoimistoyhteistyöstä
- suunnittelet ja toteutat mainontaa, verkkoviestintää ja myynninedistämistä
- järjestät valokuvauksia, videokuvauksia ja haastatteluita
- teet sisällöntuotantoa myynnin ja yleisötyön tueksi
- hoidat tiedottamista esimerkiksi kirjoittamalla asiakaslehteä ja tiedotteita
- seuraat markkinointiviestinnän vaikuttavuutta

Saat:

- perehdytyksen
- Rovaniemen Teatterin hallintotiimin tuen
- teatterin henkilökuntaedut
- työyhteisön, joka pitää arjen loitolla
- paikan teatterialan sisäpiiristä

Odotamme sinulta:

- korkeakoulututkintoa
- vahvaa kokemusta ja osaamista markkinointiviestinnästä
- hyvää suomen kielen taitoa
- kulttuurialan tuntemus katsotaan eduksi

Lähetä hakemuksesi CV:n ja palkkatoiveen kera syyskuun 27. päivään mennessä toiminnanjohtaja Sari Alatalolle: sari.alatalo@rovaniementeatteri.fi. Lisätietoja voit kysyä Sari Alatalolta sähköpostitse.

X